
Zašto je Stadion Shopping Centar izabrao Barracuda Adria rešenje
Vođen činjenicom da se sadržaj upućen preko digital signage-a duže pamte, a taj tip oglašavanja podiže prodaju reklamiranih proizoda i do 51%
Stadion Shopping Centar je u kompaniji Barracuda Adria prepoznao strateškog partnera. U taj tržni centar, na različitim spratovima, postavljeno je ukupno šest vertikalnih reklamnih ekrana, na kojima zakupci lokala, a i brendovi, predstavljaju svoju ponudu kako bi privukli pažnju posetilaca.
Od kada su uveli digital signage, u Stadion Shopping Centru je primećeno da se pogled posetilaca na ekranima zadržava znatno duže nego na tradicionalnim reklamnim porukama, plasiranim putem plakata ili bilborda, kao i da se kupci u šoping centru zadržavaju duže.
Uveden dodatni prihod od oglašivača
Rešeja komanije Barracuda Adria omogućilo je Stadion Shopping Centru dodatni prihod. Prihoduju od oglašivača jer oni putem već postavljenih ekrana plasiraju reklamne poruke direktno kod ciljne grupe, baš na mestu gde se ona nalazi.
Ekrani su zamenili nekadašnje bilborde i štampane plakate, dajući odlične rezultate u prodaji reklamiranih proizvoda ili povećanje prometa u oglašavanim radnjama, kao i dobru komunikaciju sa kupcima. Promena reklamnih poruka je ujedno izuzetno olakšana, može se zakazati unapred i traje svega nekoliko minuta, a za sve izmene sadržaja potreban je samo pristup internetu.
Stadion Shopping Centar prati svetske trendove, a digital signage je već odavno standard u svetu i primenjuju ga svi moderni tržni centri. Koji su još benefiti ovog tipa oglašavanja čitajte na našem sajtu u blogu Top pet razloga zašto Vam je neophodan digital signage.
