Pekara “Nešić” – Odlična prodaja ciljano oglašavanih proizvoda

O Pekarai “Nešić”

 

Pekara “Nešić” je privredno društvo za proizvodnju i prodaju raznih vrsta hleba, svežeg peciva i ukusnih kolača. Osnovana je 2009. godine i zbog kvaliteta proizvoda vrlo brzo je postala jedna od omiljenih komšijskih pekara. Sada već ima nekoliko moderno opremljenih prodajnih objekata, u kojima koriste digital signage za informisanje kupaca i promociju svojih proizvoda.

KATEGORIJA

Maloprodajni objekti

BROJ EKRANA

2

DATUM

2017

Zašto je Pekara “Nešić” izabrala Barracuda Adria rešenje

Odlična prodaja ciljano oglašavanih proizvoda

Pekara “Nešć” je dugo pokušavala da pronađe način kako da najefektnije obaveštava kupce o novim proizvodima i promotivnim akcijama koje imaju u svojim prodajnim objektima. Digital signage su prepoznali kao dobro rešenje. U svojim pekarama, iznad pulta su postavili po dva ekrana, čije su dimenzije prilagođenje enterijeru pekare. U njih kupci direktno pogledaju pri ulasku. Pokretna slika na ekranima im privlači pažnju, a profesionalni snimci pecivima, kolačima i hlebu daju još lepši (i ukusniji!) izgled nego uživo. Time digital signage kupcima pomaže da lakše izaberu šta će da jedu, a podiže i prodaju ciljano oglašavanih proizvoda, što samoj pekari donosi bolji prihod.

Statični meni zamenjen pokretnom slikom

Digital signage je u pekari “Nešić” zamenio ranije zalepljeni meni na zidovima, čije je promena zahtevala štampanje novog velikog menija, koji bi se prelepljivao preko starog, ili skidanje starog uz mini renoviranje samog objekta. Sada je promena znatno olakšana, jer sve poruke koje žele da upute kupcima na ekrane postavljaju u svega nekoliko klikova na kompjuteru ili preko tableta i mobilnog telefona. Time je digital signage pokazao da je lako primenljiv, i daje jednako dobre rezultate, kako u velikim trgovinskim lancima, tako i u malim objektima poput pekara.

Digital-Signage-Lanic-Maloprodaje-Pekara-Nesic2