Limegrove – Promotivnim videima su oživeli ekrane

Digital Signage limegrove

O Limegrove-u

 

Limegrove je Wellness koncept sa jedinstvenim i personalizovanim ponudama, koje obuhvataju prednosti i koristi spa tretmana i rituala, fizičke kondicije, lepote i ishrane. Otvoren je za muškarce i žene, koji imaju mogućnost da postanu članovi i uživaju u fitnes klubu i bazenu, opuštajućim tretmanima i tretmanima za podmlađivanje, kao i u širokom spektru usluga za lepotu i zdravlje, ili da jednostavno provedu dan uživajući u uslugama Limegrove-a sa pogledom na Tašmajdanski park u Beogradu.

KATEGORIJA

Wellness centar

BROJ EKRANA

2

DATUM

2017

Zašto je Limegrove izabrao Barracuda Adria rešenje

Promotivnim videima su oživeli ekrane

Limegrove je digital signage prepoznao kao mogućnost da oživi ekrane u svom prostoru i iskoristi ih da korisnicima usluga kompletno predstavi svoju jedinstvenu ponudu. Sada na ekranima, uz korišćenje videa u visokoj rezoluciji, predstavjaju brojne promotivne pakete, od odgovarajuće masaže lica ili tela, fitnes programa, koji se uklapaju u svakodnevne aktivnosti članova, šminke za svaku priliku, do depilacije i sređivanja ruku, stopala i noktiju.

Korisnici se vraćaju u Limegrove

Limegrove, kao veliki wellness centar, ima sopstvenu bogatu ponudu usluga. Naša digital signage rešenja su im olakšala da tu ponudu predstave na pravi način, bez muke u promeni sadržaja na ekranima. Sve što žele da pokažu korisnicima mogu unapred zakazati, a sve promene u ponudi na ekranima izmeniti za samo nekoliko minuta. Primena digital signage-a je doprinela da korisnici rado zakazuju tretmane koje su videli na promotivnim videima. Često se dešava da im preko ekrana budu predstavljeni benefiti usluga koje možda još nisu isprobali, a koje nakon odgledanog videa rado zakažu, iako to prvobitno nisu planirali. Time Limegrove zadržava postojeće, ali i stiče nove korisnike.

Mali fitness centri ili kozmetički saloni, osim svojih usluga koje mogu da predstavljaju korisnicima preko digital dignage-a, imaju mogućnost dodatnog prihodovanja od oglašivača. Make-up ili brendovi za negu kože svoje proizvode mogu plasirati putem ekrana u kozmetičkim salonima, direktno kod svoje ciljne grupe, dok je reklamiranje sportske opreme za treninge idealno na ekranima u teretanama. Koliko digital signage oglašavanje doprinosi prodaji robe i usluga možete čitati u našem blogu “Top pet razloga zašto Vam je neophodan digital signage”.