Gigatron – Digital signage na više od 100 ekrana

digital signage gigatron

O Gigatronu

 

Jedan od vodećih maloprodajnih lanaca na tržištu tehnike, još od svog osnivanja 2003. godine, kompanija Gigatron je tokom poslednje decenije među prvima unapredila svoje maloprodajne objekte. Po ugledu na prestižne prodavnice na zapadu, Gigatron je u svoje radnje, koje ima u 25 gradova u zemlji, uvela novi, produktivni, način komunikacije sa kupcima.

KATEGORIJA

Maloprodajni objekat

BROJ EKRANA

1000+

DATUM

2018

Zašto je Gigatron izabrao Barracuda Adria rešenje

Digital signage na više od 100 ekrana

Primenjujući Digital Signage na više od 100 ekrana u svojim poslovnicama, uspeli su da povežu sve svoje radnje i da ih kontrolišu sa jedne lokacije. Kompanija Barracuda Adria omogućila im je nov alat komunikacije, koji su prepoznali kao efikasan način da ekrane iskoriste za reklamni prostor, kako za velike brendove, tako i za predstavljanje promocija i sniženja u svojim radnjama. Rezultat koji su postigli je duže zadržavanje kupaca u njihovim objektima i bolja prodaja ciljano oglašavanih proizvoda ili brendova.

Upravljanje svim ekranima sa jedne lokacije

Barracuda Adria rešenje im je omogućilo da sadržajima na ekranima upravljaju centralizovano, odnosno sa jedne lokacije i da sinhronizovano menjaju reklamne poruke svih ekrana u svim svojim radnjama. To je njihovim zaposlenima znatno olakšalo posao, posebno kada kupcima u određenom trenutku treba predstaviti značajne promotivne akcije i sniženja u Gigatronu.

Digital-Signage-Lanic-Maloprodaje-Gigatron2